Custom Search

Monday, June 15, 2009

melancong d KL

hmmm.... 2 hari yg lepas.. aku telah mengambil keputusan untuk keluar melawat
kuala lumpur.... dan kawasan2 yang sewaktu dgnnya...

haaa..... semuenye bermule pada pagi tu... aku kluar pukul 10.30 la
lebih kurang... hmmm.... dan bermulalah perjalanan ku..............


tempat pertama yang aku tuju lepas keluar dari tempat belajar ni...
tentu la terminal putra.... tp, kat situ dah nampak dah... JEREBU........
hmmm x kene musim kot aku kuor ni... haha...

tp perjalanan diteruskan lagi.... aku menuju ke KL SENTRAL...
dgn menaiki train semestinye... kalau jalan.. huh.. x balik la jawabnye...
duk spital ngorat nurse... haha.... cantekkk..... okeh... sambung...
lame jgk la x pegi kl sentral... tp cam biase... x byk yg berubah... :)

seterusnye.. aku ke MID VALLEY... haa.... tempat yg slalu aku pergi mase kat metrik dulu...
hmmm... sini macam ade yg bertukor sket... cam lain r... tp.... ok la... x sesat... haha...

lepas tu.. aku ke sogo.... dah xde tempat nak pegi.. last2 g sogo je... haha...
ade la jualan murah... tp..... bile tgk dkt2... baju pempuan la plak...
nasib baik x g pilih... kalau x wat malu jah.... haha.....

Lepas sogo.... haa.... kat ne????


lepas sogo aku ke loyat.... dah alang2 nak jln kan... jln la aku dalam jerebu tu...
tp x pe.... untuk tambah pengetahuan kan3.... tambah dose tu... ehemmm...
cam ade la jgk tu... adehhh.... tp skali pandang rezeki kan3....
dah terpandang skali tu... tengok r lame2..... eh, hehe... ajaran salah ni...
haa.... pas g loyat... g la sungai wang plak.... tp kat loyat td ade la jumpe
org tu... cun wooo....... ok dah2.... x de jodoh r tu.... hmmmm...

haaa..... lepas abih g jln2 situ... aku pun balik la.....
tp... aku rase nak pegi kat 1 tempat sbelum aku balik...
kat ne.... haa... KLCC... aku x penah pegi tempat tu time petang2....
tp ape yg dapat aku katekan..... huh... luar biase.....
sgt luar biase..... aku terpegun tgk air pancut yg diprogram untuk
melakukan aksi2 yang luor biase....
pastu aku duk kat tepi2 tu...
lg terpegun... cam ade kat sekayu... atau kawasan yg same la....
huh... aku duk situ sampai malam..
solat kat situ la... haa... tp yg klakor sket.. time solat.. imam lupe ayat...
makmum dah tlg dah... tp apekan daye....
dah x leh buat pape dah... ish3...
tp malam tu.. KLCC mmg lawo.... lawo sgt2... :)

aku nak pegi lagi... hmmm nanti mungkin aku akan bwk kwn2 aku ke sane...


.


aku balik ke kediaman pada pukul 10 malam..... haa..... mmg 1 pengembaraan yg menarik...
aku ingat pasni nak cari isteri yg bleh g jln cam aku...
g gunung kinabalu ke... best jgk tu... HMMMMMM........ :)

5 comments:

elly ellyza said...

wah nak cari isteri...aduh..nih dah wajib kawen nih..huhuhuhu

shazclan said...

ko jalan membawa diri ke azim???hehehe

HeatCkeer said...

to elly.... ish.. calon2 je pun... bkn nak kawen agi.. haha...


to shawn... aku jalan tenangkan diri r.... haha... :)

Yun.. said...

bgunan je cntik..huhu
ho3..sekayu mne nih?hahah=P

HeatCkeer said...

sekayu ade kayt tganu... haha... :)