Custom Search

Monday, June 29, 2009

cerita pahit hidupku...

aku tidak memalu kan mereka di hadapan khayalak ramai..
tp mereka telah menghina dan memalukan aku seperti aku langsung tiada perasaan...

aku menghormati mereka sebagai sahabat.. tetapi inikah org yang aku panggil sahabat....
aku amat rindukan arwah sahabatku yg telah tiada..
tempat aku luahkan masalah dan bergurau...

dan baru sekarang aku sedar.. mereka tidak sama seperti arwah kawanku..
silap aku selama ini meletakkan mereka sebagai pengganti arwah kawanku.....
mereka hanya kawan biasa yang suka bila aku suka.. lari bila aku memerlukan mereka..

dan itu memang sikap manusia.. tidak salahlah kalau aku menjadi seperti itu..
kerana aku ingin menjadi manusia biasa..........................................................

tapi mereka lelaki dan pereampuan ini tidaklah semua begitu....
dan bila aku kata begitu.. contohnya...
bila inginkan pertolongan aku.. cepat sahaja mintaknya..
tapi bila aku inginkan pertolongan.. emmm... hampeh...


tapi lagi.. aku bersyukur kerana masih lagi terdapat kawan yang mengambil
berat tentang diriku... mungkin inilah kawan yang patut dipanggil sahabat...


:)

6 comments:

Zulhilmi, Raja said...

Siapa tu, Azim? Siapa? Bgtau aku! Aku cucuh punggung dia!!!!

HeatCkeer said...

haha... xde pape r.. haaa... best x kalau buat sajak ni... amek rangkap ni buat novel pun best.. pastu jual... komisen bg aku... wahahaha... :)

shazclan said...

nape nie azim..ko tgh meluahkan perasaan ke???

huuu~~~

HeatCkeer said...

haha... aku buat sajak... :)

zelo55 said...

ko mksudkan aku ke zim?
klaula aku yg dimaksudkan aku mintk maaf bnyak2...
aku akn cube jadi kawan yang baik...
heee...aku series ni..
walu komen aku nmpk cm bergurau...tp ak serius...

skali kawan ttp kawan zim...ho3

HeatCkeer said...

uish... xde lah... ish3.... aku saje2 tulis r... haa.... tu je.. haha...