Custom Search

Monday, July 27, 2009

selamat jalan asma.... jumpe lagi....

hmmmm.... ni cerite kawan aku mase kat tusyen..... tusyen kelas akaun.. kelas cg tajudin... haha.... best woo... p skarang ni dah lupe dah.... buat akaun pun dah x tahu dah.. haha....

okep...
smalam die dah terbang ke india... sempat la die antor msg bgtau yg die nak pegi...
x macam kawan2 skelas aku.... ade yang pegi camtu je...
senyap............................ xde berite....

tp ade jgk yang bgtau... sempat r g jln2... haha.... siap kirim boomerang lagi.. p aku x amek2 lg... :)

huh... ape r kawan cam tu.... ish3.... nanti kalau aku mati ke senyap je la...
x yah bgtau kat die... haha..... marah ni..... hmmm....

okep.. balik kat die... die ni aku bukan kenal sgt pun....
camne bleh dpt no tepon die pun aku x ingat... haha....
tp ade la jgk msg kdg2... bukan slalu la..... sbb biase die sibuk je.. x bls msg... haha...
tp yang aku suke sgt bile die msg r.. bgtau die nak fly.. mintak maap seme....

tu la.. aku try la jgk tepon die... tp, die x angkat...
cam biase r.. haha... dulu ade konflik sket ngan die... :)
tp, aku nak la jgk dgr suare die.... sbelum die g.... nak wat camne kan....


haa.... tahun depan adik aku plak fly.... adesss....
sbb pe aku ni malas sgt study ni.....
slalu je brangan nak jd lg baik pade die... tp x dpt2..... ish3...


tu saje la kot... pape pun... ntuk asma... gud luck r in your study....

beng wat balik pok india doh r... haha....
duk dinung org ator suh blajor mek eh.... blajor molek r.. balik ekgi kite g raye umoh cg tajudin... haha.... kalu balik ah... :)

No comments: