Custom Search

Monday, August 17, 2009

esk interview...... kalau lulus dapat la die... haha...

esk... 19/8/2009....

aku akan pegi interview SLTP..... kalau dapat jd pengajar r aku...
adess...... nak tak nak kene la g... dah mak suruh...


hmmm... minggu ni sgt sibuk... aku g tahlil la...
buat kem la.... ni kes halaqah r ni...

tp best la....
pengalaman tu yang mahal.....
tahlil cam biase la.... tapi pengalaman g tahlil naik bas uia...
15 org je 1 bas besar tu.... haaa......


kem plak... mmg best.... kitorg jadi fesi....
kami lah yang kene pikir nak buat pe kat kem tu...
kem ntuk budak2 upsr.....

haha.... mule2 berat je nak g.... tp last2...
rindu jgk la nak tgk budak2 tu...
dah kami bg tips kat diorg.... nak tahu jgk resultnye.... haha...

kem tu 2 hari 1 malam... malam tu tido kat skolah tu...
seram jgk la... dgr cite macam2...
haha... aku pun x tahu... sbb pe aku dah jd penakot kebelakangan ni...
kene balik asal kot.... haha

penat kem.. x yah cite r....
balik tu... tido sampai kul 8 pagi.... lepas bgn subuh r...
haha... pastu kul 10 tdo sampai kul 3....

haha.... pasni nak g buat kat skolah mane plak ntah....
campur kem besar kitorg... mungkin kat dusun resort ke ape ntah...

hmmm.... gambar byk... tp malas nak letak... nanti r kot... kalau ade mase... :)
ntuk kawan halaqah n sape2 yang nak tgk la... hehe...

huh.....petang ni nak kuor.... nak g cari baju ntuk interview....

haaa..... sempene beberape hari sbelum ramadhan...
mintak maap la kalau ade salah dan silap....
halalkan makan minum....
pastu hutang2 tu skali... haha.....

adesss... nak balik... nak buke pose kat umah....
haha..

salam....

yang jauh dari rumah,
------azim------

3 comments:

a story called life said...

gudluck yeah.=)

HeatCkeer said...

tq2... haha...
tp cam teruk je la ari tu... hmmm

ain said...

gud luck tau awak~~