Custom Search

Friday, November 5, 2010

Cite pasal tunggu jawapan...

Dulu mase jadi fesi kat skolah tu.......
di kalangan fesi ni suke sgt la gurau2 pasal tunggu jawapan .....
siap2 dah nak kawen.... tp tunggu jawapan je kate diorg....
amende tunggu jawapan ni......

huhu...
tunggu jawapan ni....
tunggu jawapan hati dari org yang kite suke.....
camtu la lebih kurang....
dulu aku main2 je ngan diorg........
x sangke skarang aku plak yang betul2 tunggu jawapan......


adeeiii......
tunggu tu mmg 1 penyeksaan.....
kan bagus die ckp je terus....
tp tu la....
x leh nak pakse org.....
kene la tunggu sampai exam ni habis ye.....
13/11/2010..............


camne bleh jadi ni???
huuu.......
semuanya bermula bile aku balik umah.....
mak aku tanye......
dah ade ke belum.....
ni boleh la cari ni... tp, jgn kapel..... kata ibuku.....
jadi..... mule2 die kate la... cari la org tganu.... atau johor je.......
sbb tu kampung aku la.......
senang nak balik jenguk keluarge.....
ditakdirkan.......
bile balik cuti lagi die pun tanye la lagi.....
kali ni.. die ckp..... x kisah la org mane pun.......
skarang naik kapal terbang kejap je......
tp, kalau nak kawen.... kene keje dulu.....
hahaha....... x dapek la dlm mase terdekat ni..... :)


kalau jawapan die ye......
maknenyer lepas ni aku kene tukar la sikap aku seme......
sbb aku dah cakap kat diri aku....
pasni sape dulu yang terima aku....
dia la yang akan ku jadikan teman sehingga akhir hayat.....
cewah.... :)
ckp je lebih....... tp, tu janji aku pada diri aku.....


kalau jawapan die tidak......
nampaknyer aku kene la terus mencari.......
tp, mungkin akan cari yang tganu atau johor je la...... :)
huhu.............
perangai tu pun mmg akan aku ubah jgk......
kerana......
lelaki yang baik adalah untuk perempuan yang baik....
perempuan yang baik adalah untuk lelaki yang baik....

buat mase ni...
baik tumpu kat xm dulu......
x kisah sgt jawapan die sbenarnyer...
sbb aku x terlalu mengharap..........
tp, byk bende yang kite x sangke dalam hidup ni ye........
jodoh itu datang dari allah.......




same2 la kite tunggu jawapan die ye......
huuuuu......... :)

No comments: