Custom Search

Wednesday, April 22, 2009

MB terengganu??? hmmm...


krisis kat terengganu ni tgh hangat ni...

ADUN pulau sidang dun... nak MB skarang brenti.... Pastu ade ugutan plak....

Ugutan itu dipercayai dibuat oleh pegawai kanan kerajaan negeri yang memihak kepada Ahmad Said.

Wakil Paka, Zakaria Abdullah dan Permaisuri, Abdul Halim Jusoh membuat aduan di ibu pejabat polis daerah Kuala Terengganu kira-kira 12.40 tengah malam telah membuat laporan polis menyatakan bahawa mereka diugut akan dibunuh yang berbunyi: -

“baik jangan teruskan niat YB, YB tak sayang nyawa?”.

--http://www.suarakeadilan.com/sk/berita-negeri/2009/04/4283---

ntah la.. kalau aku la.. org ganu.. rase MB skrang dah ok.. ape la kate x de nak buat projek baru... abih projek lame byk lagi x siap ni pe cite..... Skarang dah balah balik... ish3... Bile nak aman la diorg ni... kalau cam kat perak tu ye la.. ni same2 die... adehh... pening aku.. kalau parti dah camtu... camne aku nak pilih.... hmm....

sian ahmad said... tp mungkin die boleh bgtau la camne nizar rase....

-- ape2 pun.. harap x lame la... yg penting harap jgn sampai penduduk terengganu terjejas udah... :) b'damai la... hehe




bg aku ok dah kot MB ni...




cukup lah bersifat hipokrit... bdamai la untuk terengganu..


isu ni cam disembunyikan je ye... x kuor brite pun... ish3....

2 comments:

Zulhilmi, Raja said...

Gambar tu blh buat blog kau kena saman, Azim!

Write at your own risk!

HeatCkeers said...

hmmm....